Sunday, December 8, 2019

DOWNLOAD GANJA SMUGGLING THE EXPENDABLES

One by one, load up de van, all of-a ganja it ram Put it on a plane, the weed gaan a Spain Money jus' a pour like rain Me jus' a mogel up the lane in a rolled gold chain Me an me girl name Jane. More The Expendables Lyrics. User does not exist. Connect to Spotify Dismiss. Ganja Smuggling The Expendables. Lyrics submitted by bags Dung dere in the ghetto i go, Where sufferation i once know, Ey Mummy an daddy, all a' we so poor, We all had to sleep on the floor Storm it come and it blow dung me door, Me ha fi nail up me window Me shoes tear up, me toe just a show, Me nuh know a where fi really wan' go Mummy jus' a bawl 'poor, poor, poor', Me cry, she seh 'son cry no more'. ganja smuggling the expendables

Uploader: Arakora
Date Added: 2 February 2013
File Size: 47.15 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 4575
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Ganja Smuggling The Expendables. Dung dere in the ghetto i go, Where sufferation i once know, Ey Mummy an daddy, expdndables a' we so poor, We all had to sleep on the floor Storm it come and it blow dung me door, Me ha fi nail up me window Me shoes tear up, me toe just a show, Me nuh know a where fi really wan' go Mummy jus' a bawl 'poor, poor, poor', Me cry, she seh 'son cry no more'.

Editar playlist Apagar playlist tem certeza que deseja deletar esta playlist?

ganja smuggling the expendables

Log in now to tell us what you think this song means. Quem pode ouvir essa lista?

Biddy biddy bong bong Early, early sunday morning It was a big ganja smuggling Ina de mud me a pick kali bud an me Gznja me a load dem down in off the top One by one, expendanles up de van, All of-a ganja it ram Put it on a plane, the weed gaan a spain Money jus' a pour like rain Me jus' a mogel up the lane in a rolled gold chain Me an me girl name jane.

Dung dere in the ghetto I go, where tribulations Expendbles once know, ey Mummy an daddy, all a' we so poor, we all had to sleep on the floor Storm it come and it blow dung me door, me ha fi nail up me window Me shoes tear up, me toe just a show, me nuh know a where fi really wan' go Mummy jus' a bawl 'poor, poor, poor', me cry, she seh 'son cry no more'.

Mixtapes Forums Lyrics Artists add Journals. The Expendables — Ganja Smugglin'.

The Expendables - Ganja Smugglin' Lyrics | SongMeanings

One by one, load up de van, all of-a ganja it ram Put it on a plane, thee weed gaan a Spain Money jus' a pour like rain Me jus' a mogel up the lane in a rolled gold chain Me an me girl name Jane.

Early, early sunday morning It was a big ganja smuggling Ina de mud me a pick kali bud an me An me a load dem down in off the top One by one, load up de van, All of-a ganja it ram Put it on a plane, the weed gaan a spain Money jus' a pour like rain Me jus' a mogel up the lane in a rolled gold chain Me an me girl name jane.

Early, early sunday morning it was a big ganja smuggling Ina de mud me a pick kali bud an me a load dem down in off the top One by one, load up de van, all of-a ganja it ram Put it on a plane, the weed gaan a Spain This money's gonna flow like rain Bang bang biddy bong bong View all trending tracks.

No Replies Log in to reply. Outside Lands takes live music to a higher level Fest. One of the best cover songs ever! Why expensables add your own? We do not have any tags for Ganja Smugglin' lyrics.

Lyrics submitted by bags There was an error. User does not exist.

ganja smuggling the expendables

Mais acessadas de The Expendables. Login with Google Error: Dung dere in the ghetto i go, Where sufferation i once know, Ey Mummy an daddy, all a' we so poor, We all had to sleep on the floor Storm it come and it blow dung me door, Me ha fi nail up me window Me shoes tear up, me toe just a show, Thf nuh know a where fi really wan' go Mummy jus' a bawl 'poor, poor, poor', Me cry, she seh 'son cry no more'.

Early, early sunday morning it was a big ganja smuggling Ina gnaja mud me a pick kali bud an me a load dem down in off the top One by one, load up de van, all of-a ganja it ram Put it on a plane, the weed gaan a Spain Money jus' a pour like rain Bang bang biddy bong bong A new version of Last.

Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more. Facebook Twitter Google Plus Whatsapp. SongMeanings is a place for discussion and discovery. Add your thoughts 1 Comment.

Down, down, down in the ghetto I go, where tribulation I once know, ey Ma ma ma mum all a' we so poor, we all had to sleep on the floor Me shoes tear up, me toe's just a show, me no know if i espendables gaan go Mummy jus' a bawl "poor, poor, poor", me cry, she seh "son cry no more" Bang bang biddy bong bong More The Expendables Lyrics.

Ganja Smuggling

Connect to Spotify Dismiss. Log in now to add this track to your mixtape! One by one, gunna load up de van, all of-a ganja it ganna Put it on a plane, the weed gaan a Spain Money jus' a pour like rain Me jus' a mogul up the lane in a rolled gold chain Me an me girl name Jane. Log in to add a tag.

No comments:

Post a Comment